Waarom zou je een online versie van tijdregistratie gebruiken?

Tijdsregistratie wordt gebruikt voor de medewerkers op de werven en eventueel op kantoor. In het verleden werd de registratie uitgevoerd door een werknemer door middel van een prikklok of via notities. Omdat een papieren versie vaak verloren ging & een prikklok onvolledig werd geacht, heeft KPD de Timesheet-app ontwikkeld. We gaan dieper in op de tool.

Wat is het nut?

Een tool voor tijdregistratie verbetert de productiviteit en het wordt gebruikt als controle-instrument. Meer nog, door de integratie van CheckIn@Work zorgen we voor een efficiënte flow van het aantal CheckIn’s. Dit is tevens verplicht in de bouwsector. Werknemers in de bouwsector komen in een korte periode op meerdere locaties.  Het kan zelfs zijn dat een werknemer op dezelfde dag op verschillende plaatsen moet werken. Ook de ploeg kan verschillen van type project. Om hierin een duidelijk overzicht te krijgen voor de ploegleider & HR werk je best met een tool. Ook de type vergoedingen zijn erg complex. Denk aan mobiliteitsvergoedingen, weerverlet, ziekte,… Dit wordt gekoppeld in één platform.

Volledig op maat

Elke regel is volledig te bewerken. Op deze manier wordt het platform de rechterhand van zowel HR, werfleider als ploegbaas.

Optimale productiviteit

Door enkele klikken is het personeel geregistreerd. Door gespecialiseerde features is de registratie in enkele klikken in orde.

Stroomlijn uw workflow

Het verzamelen en analyseren van de workflow is nog nooit zo eenvoudig geweest. Niet alleen de uren worden geregistreerd, ook het gebruikte materieel.

De voordelen van tijdsregistratie

Ben je het beu om steeds tegen beperkingen aan te lopen? Je wilt veranderen, maar hoe begin je daar nu aan? Er zijn verschillende manieren om op de huidige situatie te reageren. Het is belangrijk om te weten waar je net tegen aan stoot. Wanneer de problemen duidelijk zijn gaan we over tot actie met een concreet stappenplan.


Naast het to-the-point en erg duidelijk dashboard kun je genieten van interessante functies. Deze functies maken het werk van iedereen makkelijker. De communicatie wordt transparanter, er is duidelijkheid en dus ook meer tijd om over andere onderwerpen te communiceren. We lichten de meest bekende functies even uit.


De HR-afdeling kan door middel van een klik makkelijk aan de nodige gegevens . De productiviteit opvolgen, uurroosters opstellen en verloningen beheren wordt zo een fluitje van een cent.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Maak een afspraak met Tom.