After sales service

After sales service bestaat zowel voor KPD’s eigen softwarepakketten en -applicaties (Helpdesk), als voor de bij KPD aangekochte hardware en niet-KPD software (Technische dienst).
 
Beide diensten zijn bereikbaar via:

Mails gestuurd naar helpdesk@kpd.be worden automatisch gelogd in onze service management tool TOPdesk.

Na de kantooruren kunt u, uiteraard enkel voor dringende zaken (zoals een aanbesteding die buiten moet of een fiscale controle), best een email sturen naar BOsselaere@kpd.be.

 

Vraag uw handleiding en/of highlights aan

Kwartaalupdates/Releasenotes/Highlights

Bouw-Office:
3.6.1.7. (maar 2x per jaar meer, uit van 07/06/2021)

WIC:
Huidige versie: 4.8.9 (15/10)

Volgende versie: 4.9.0. (?)

vNext:
Huidige versie 2021.2 (15/08)

Volgende versie: 2021.3 (15/10)

E-Invoice:
2021.2 (07/09)

LogMeIn

Voer de code van 6 cijfers in:

Teamviewer

Corona-update

Onze medewerkers werken van thuis uit, maar de helpdesk blijft bereikbaar via bovenstaand telefoonnummer en e-mailadres. We vragen u wel om uw vragen zoveel mogelijk via e-mail te stellen.

Bekijk onze webinar filmpjes.