KPD Services

Software voor de Bouw

Support

Voor alle mogelijke support kan u bij KPD terecht tijdens de kantooruren. Na de kantooruren voorzien we een wachtdienst.

After sales service

bestaat zowel voor KPD's eigen softwarepakketten en -applicaties (Helpdesk), als voor de bij KPD aangekochte hardware en niet-KPD software (Technische dienst).
Beide diensten zijn bereikbaar via het algemene nummer 013/460 460, via helpdesk@kpd.be (graag een screenshot bijvoegen).
Mails gestuurd naar helpdesk@kpd.be worden automatisch gelogd in onze service management tool TOPdesk!
 
Na de kantooruren kan u, uiteraard enkel voor dringende zaken (zoals een aanbesteding die buiten moet of een fiscale controle), terecht op het noodnummer 0477/657 316Gelieve steeds een boodschap in te spreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.
 
Indien wij uw scherm moeten overnemen, kan dat via onderstaande tools...

LogMeIn

Voer de code van 6 cijfers in:

TeamViewer

Tevreden klanten