KPD Services

Software voor de Bouw

Support

Voor alle mogelijke support kan u bij KPD terecht tijdens de kantooruren. Na de kantooruren voorzien we een wachtdienst. Gelieve uw meldingen te sturen naar helpdesk@kpd.be, en voeg aub steeds eens screenshot en duidelijke beschrijving van het probleem toe.

Corona-maatregelen

Wij informeren u graag over de maatregelen die wij treffen om de volgende weken de gezondheid van u en uw team, en van onze medewerkers te beschermen en onze dienstverlening toch vlot te laten verlopen.

  1. KPD volgt de aanbevelingen van de overheid rond telewerk nauwkeurig op. De meerderheid van de medewerkers van KPD hebben de mogelijkheid om van thuis uit hun taken uit te voeren. Iedereen blijft bereikbaar via e-mail.
  2. Indien u de volgende drie weken een afspraak heeft ingepland met één van onze medewerkers, dan is het wenselijk deze afspraak telefonisch of via videoconference te laten doorgaan. 
  3. De Helpdesk blijft bereikbaar op nr 32(0)13/460460; mogen we aub vragen om de communicatie zoveel mogelijk via e-mail te willen doen: helpdesk@kpd.be
  4. Indien er in het kader van lopende projecten frequente contacten zijn met de medewerkers van KPD en u zou zelf ten gevolge van de maatregelen moeilijker bereikbaar zijn, dan stellen wij het op prijs uw contactpersoon bij KPD hierover op de hoogte te brengen.
  5. Wij stellen alles in het werk om u de best mogelijke service te bieden in de huidige omstandigheden.
  6. We wachten van dag op dag af welke bijkomende maatregelen er nog genomen worden en zullen ons werkschema hieraan aanpassen waar nodig. We houden u op de hoogte van eventuele verdere ontwikkelingen en het effect op onze dienstverlening. 
Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet uw contactpersoon bij KPD te bellen of een bericht te sturen.

 

After sales service

bestaat zowel voor KPD's eigen softwarepakketten en -applicaties (Helpdesk), als voor de bij KPD aangekochte hardware en niet-KPD software (Technische dienst).
Beide diensten zijn bereikbaar via het algemene nummer 013/460 460, via helpdesk@kpd.be (graag een screenshot bijvoegen).
Mails gestuurd naar helpdesk@kpd.be worden automatisch gelogd in onze service management tool TOPdesk!
 
Een artikel over onze technische dienst:
 
Na de kantooruren kan u, uiteraard enkel voor dringende zaken (zoals een aanbesteding die buiten moet of een fiscale controle), terecht op het noodnummer 0477/657 316
Gelieve steeds een boodschap in te spreken! Wij krijgen namelijk ook veel spam telefoons. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.
 

LogMeIn

Voer de code van 6 cijfers in:

TeamViewer

Tevreden klanten