KPD Services

Software voor de Bouw

Support

Voor alle mogelijke support kan u bij KPD terecht tijdens de kantooruren. Na de kantooruren voorzien we een wachtdienst.

After sales service

bestaat zowel voor KPD's eigen softwarepakketten en -applicaties (Helpdesk), als voor de bij KPD aangekochte hardware en niet-KPD software (Technische dienst).
Beide diensten zijn bereikbaar via het algemene nummer 013/460 460, via helpdesk@kpd.be (graag een screenshot bijvoegen).
Mails gestuurd naar helpdesk@kpd.be worden automatisch gelogd in onze service management tool TOPdesk!
 
Een artikel over onze technische dienst:
 
Na de kantooruren kan u, uiteraard enkel voor dringende zaken (zoals een aanbesteding die buiten moet of een fiscale controle), terecht op het noodnummer 0477/657 316Gelieve steeds een boodschap in te spreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.
 
Indien wij uw scherm moeten overnemen, kan dat via onderstaande tools...

LogMeIn

Voer de code van 6 cijfers in:

TeamViewer

Tevreden klanten